Drought

8.6.11



Cada cop tinc el cor més sec. No recordo quan va ser l'últim cop que vaig plorar. No recordo quan va ser l'últim cop que vaig gaudir de llegir textos com a mi m'agraden: ben sucosos de poesia. Però el que més mal em causa és que no recordo quan va ser l'últim cop que vaig deixar el meu bloc de notes empastifat d'idees. Ja no veig aquelles fletxes i signes estranys que feia per intentar concentrar en el paper tot el se'm passava pel cap a l'hora. Sí, em sembla que cada cop tinc el cor més sec i amb menys tinta per expressar el que en dic emocions.



2 comentaris:

{ Arnau Jofré } at: 7/20/2011 4:20 p. m. ha dit...

Busca tinta per seguir actualitzant això!

Cristina at: 11/15/2011 9:03 p. m. ha dit...

sé que la uni treu molt de temps, però no deixis mort això, que m'agrada! ;)

Publica un comentari a l'entrada

 
 

© 2010 Shorthand of emotion